Tuesday, May 6, 2008

Selamat Datang Ke "mycreativetint"

Assalamualaikum.. Salam Sejahtera pada semua. Selamat Datang dan bertukar-tukar idea dalam laman blog "mycreativetint" ini. Blog ini diwujudkan khusus untuk meluahkan ilham rasa kreatif bagi diterjemahkan dalam ruangan tinta. Sekadar perancangan untuk menterjemahkan isu-isu semasa dalam aspek sosial dan sebagainya, dalam dan luar negara dalam alunan puitis dan rangkap-rangkap gurindam serta perenggan-perenggan cerpen juga rencana sebagai medium meluahkan rasa kurang senang atas kebejatan dalam masyarakat.
Semua yang terluah adalah bersifat peribadi dan tidak berniat menyinggung mana-mana pihak. Sedaya upaya menggarap semua hasil penulisan dalam bentuk kiasan supaya tiada pihak yang akan terasa. Namun inilah dia serampang dua mata yang akan memberi kesedaran kepada semua terutama blogger "mycreativetint" sendiri.
Semua yang melawat juga dipelawa untuk berkongsi sebarang rasa hati dan juga kreativiti. Mana tahu ia boleh menjadi perangsang dan juga mencambahkan idea-idea lain untuk menajamkan tinta ini..
Sekian...Terimalah "mycreativetint" dengan seadanya....Mana tahu ia bisa menggegar...
Ameen...
Share

0 comments: